اپل احتمالا بوسیله زودی بازاریابی محصولات را وارد مرحله ای جدید می کند

ASGHAتوجهOOOON: مقاله ی پیش رو از تعبیر یکی از تحلیلگران رسانه ی سی نت با نام کریس متیشچک نوشته شده است و لزوما دیدگاه زومیت را منعکس نمی بطی ء

باور ای درمورد محصولات اپل وجود دارد که می گوید این محصولات خودشان در نقش بازاریاب برای باهم اتحاد کردن کوپرتینویی ظاهر می شوند. برای سال های متمادی شماری از کارشناسان کاردان اعتقاد داشته اند کالاهایی که اهالی کوپرتینو تولید می کنند کیفیت پایینی دارند؛ اما بازاریابی برای آن ها به شکلی هوشمندانه انجام می شود. این عقیده تا پیمانه زیادی غیرمنطقی بوسیله نظر می رسد. خود محصولات تولیدشده از سوی اپل بسان آی مک، آیفون و آیپد تو نقش ابزاری بخاطر بازاریابی مشخص شده اند. این دستگاه ها توانسته اند داخل شالوده ی بازاریابی برای اپل، قدرتمندتر از هر تبلیغ دیگری مشخص شوند.

امروزه تنوع بالایی از محصولات اپل را در گیتی می بینید. محصولاتی که اپل تولید می کند همواره در سعی هستند خودشان را از بقیه جدا کنند و استایلی منحصربه فرید داشته باشند. این موضوع امروزه نیز خلوص می کند. نگاهی بوسیله ایرپادز بوسیله شما می فهماند این هدفون توگوشی می تواند بهتر از هر تبلیغ دیگری قابلیت ها و سبک متفاوتش را بوسیله رخ بکشد. درواقع جالب است بدانید بسیاری از ویدئوهای تبلیغاتی ایرپادز ایده ی جالبی داخل بر نداشتند و چندان مورداستقبال قرار نگرفتند.

پس از مدت ها اینک شایعه های مبنی کنار عرضه ی هدفون دورگوشی از لفظ اپل بوسیله زیادترین وزن امکان پذیر رسیده اند. منظورمان هدفون دورگوشی مافوق برند بیتس نیست؛ بلکه درمورد محصولی دست افزار می زنیم که لوگوی اپل را یدک می کشد و به قیافه اختصاصی توسط این همدستی توسعه داده شده است. هدفونی که جان پراسر، از افشاگران شناخته شده، از آن با نام ایرپادز استودیو یاد می کند. برخی رسانه ها می گویند ایرپادز استودیو فراهم به توان های متنوعی است تا تجربه ی موسیقی شنوایی دادن را زیاد کیف پاره درنگ.محصولات اپل خودشان در نقش بازاریاب بخاطر این همدستی هویدا می شوند

گفته می شود ایرپادز استودیو مهیا به حسگرهایی ویژه است که به لطف وجود آن ها اگر هدفون را از روی گوش بیرون کنید و دور گردن قرار دهید، پخش موسیقی ایستا می شود و چنانچه هدفون را مجددا روی گوش قرار دهید شاهد ادامه ی پخش موسیقی خواهید بود.

ایرپادز استودیو همچنین استراحت است حاضر به قابلیتی دیگر باشد که با کاربرد از آن توانایی تشخیص گوش چپ و عبث را خواهد داشت؛ بدین تزیین هدفون خواهد توانست به شکلی خودکار کانال های صوتی را هدایت درنگ. هدفون های دورگوشی امروزی دارای کانال های صوتی ثابت هستند؛ بااین حال ایرپادز استودیو را به هر سمتی که روی گوش قرار دهید خودش را سازگار می کند. این یعنی عملا چیزی پایین تر عنوان سَریِ مختص به شنوایی راست یا سَریِ مختص به گوش چپ درون ایرپادز استودیو مطرح نمی شود. 

یکی از نکات جالب درمورد هدفون دورگوشی اپل به نام گذاری آن مربوط است. کاربران بوسیله طور معمول وقتی اشتهار ایرپادز را می شنوند به یاد گجت های کوچکی می افتند که از یکدیگر جدا هستند. ایرپادز می تواند چه ارتباطی به یک هدفون دورگوشی بزرگ داشته باشد که شدیدا جلب توجه می کند؟ برای فهمیدن دلیل کاربرد از این نام، باید بوسیله وارسی قواعد شهرت گذاری اپل بپردازیم. اجابت داریم که واژه ی «ایرپادز» باعث می شود محصولی کوچک و دوست داشتنی درون حافظه کاربران تداعی شود. اما هوم پاد را در رویت بگیرید؛ صیت گذاری دشت بوسیله شیوه ای است که شنیدنش ما را یاد محصولی کوچک نمی اندازد (مگر اینکه آن را با اندازه ی بناء مقایسه کنید!)، اما در هر صورت دوست داشتنی بودن آن در حافظه تداعی می شود. 

آیپاد را درون نظر بگیرید. آیپاد محصولی بزرگ نبود، اما نمی شد از آن به عنوان دستگاهی کوچک یاد کرد. داخل روزهای فاتحه تولد آیپاد کاربران از اینکه چگونه دستگاهی تو این ابعاد می تواند شمار درخورتوجهی از موسیقی ها را در خود جای دهد، شگفت زده شده بودند. 

اهالی کوپرتینو طی سال های اخیر علامت داده اند که سعی می کنند در بسیاری از اوقات برای اشتهار گذاری محصولات بوسیله قواعدی خاص پای سد باشند. اپل هر بار از واژه ی پاد (Pod) استفاده کند، بوسیله منظور تولید محصولی موسیقی محور است (برای استاندارد  اِیرپادز،  ایِرپادز،  آیپاد و  هوم پاد را در نظر بگیرید)؛ درواقع کلمه ی پاد در محاکمه های معروفیت گذاری اپل، وزن موسیقی است. همچنین اپل هنگامی به مصرف از واژه ی ایر (Air) روی می آورد که تو پی تولید محصولی بی سیم باشد. با کنار غصه راحتی دادن این ها، بوسیله شهرت ایرپادز استودیو می رسیم؛ نامی که می توانیم از آن به عنوان معرف نوعی دشت موسیقی محور بی سیم یاد کنیم. البته موردی نظیر Apple Podcast تا حدی قانون «پاد=موسیقی» را باطل سازی می درنگ. اما این قانون در حالت کلی بخاطر بسیاری از محصولات برقرار است.  اپل اشتهار هایی برای محصولات برمی گزیند که درک نیکی به کاربر منتقل می کند؛ تا اینکه اگر تو نگاه اول حساب دان بوسیله نظر نیایند

این موضوعات مدال می دهند اپل همواره تلاش می نرم با اتکا بر جنبه های فصیح شناختی، شهرت هایی را بخاطر محصولاتش برگزیند که درک خوبی بوسیله کاربر منتقل می کنند، حتی اگر این نام ها در نگاه اول چندان منطقی به نظر نیایند. این موضوع خودش اصلی ترین برهان جذابیت بازاریابی است. چنانچه از دید منطق به مبحث بازاریابی بنگرید، تنها چیزی که بی پرده می کنید یک سری مرام و نام نسبتا بی اساس است. ولی طی مباحثه درمورد بازاریابی باید احساسات تان را نیز اسیر رخداد کنید. داخل همین حین است که می توانید دریافتن کنید تکنیک های صحیح بازاریابی می توانند تا چه حد روی مخاطب اثرگذار باشند. 

فهمیدن فلسلفه ی گزینش نام «ایرپادز استودیو» نیز نمی تواند کاری شیرهدار باشد. نباید انتخاب این نام را از دریچه ی منطق بنگریم. هدفون های عادی سری ایرپادز در خیابان یا هنگام حضور در میتینگ های ویدئویی، جذابیت زیادی دارند. هدفون های دورگوشی، بیشتر در استودیوها لطیف به دیدن می رسند. این عبارت ها را درکنار گفته های پشته قرار دهید تا بتوانید تا پیمانه یدکی دلیل استعمال از صیت ایرپادز استودیو را دریافتن کنید. گفته می شود ایرپادز استودیو اپل ۳۴۹ دلار ارج دارد؛ بنابراین انتظار داریم کوپرتینویی ها وسواس اضافی روی طراحی ظاهری آن به خرج داده باشند تا ایرپادز استودیو حداقل ازلحاظ ظاهری محصولی پریمیوم تلقی شود. 

تمامی این ها مدال می دهند روند نام گذاری محصولات اپل، بسیار موشکافانه نمدار از آن چیزی است که فکرش را می کنید. قوانین نام گذاری محصولات متاخر واقعا عمیق و حساب شده هستند.

بااین حال مبحث یادشده برای تمامی محصولات خلوص نمی نرم. اگر طی سال های اخیر اخبار گوشی ها را بوسیله نعوظ منظم دنبال کرده باشید، عهد شناساندن آیفون XR را به تامل دارید. بوسیله دنبال شناساندن گوشی، بسیاری از افراد تئوری های متنوعی برای فهمیدن اینکه حرف R R در نام گوشی اپل چه معنایی دارد، مطرح. کردند بااین حال درنهایت فیل شیلر، قائم مقام مبصر بخش بازاریابی جهانی اپل درون مصاحبه ای اخبار کرد این حرف هیچ مفهوم خاصی.

ندارد دیدگاه شما  کاربران زومیت تو این ماخذ چیست؟بیشتر:بخوانید اپل ابزارهای بازاریابی اپل موزیک را بوسیله روز کرداپل با باهم اتحاد کردن هنرمندان عکاس و آهنگساز، ویدیوهای تبلیغاتی جدیدی منتشر کردبخش ویدیو و تبلیغات ویدیویی میدان چه خدماتی به کاربران و کسب وکارها عرضه می کند؟معرفی «تاریخ تجارت مجادله» است اثر ال ریس و جک تروتمعرفی تاریخچه ناراست رفتاری معلول ریچارد