رازهایی از مراسم رونمایی اپل که برای هر تصرف وکاری مفید است

اپل همیشه درون طراحی، بازاریابی و عرضه ی محصولات و سرو های خود رویکردی اختصاص و منحصربه بی مانند داشته است. رقبا داخل بسیاری از موارد از همین رویکردهای صنف ای ضربه می خورند و حتی مجاهدت هایی بخاطر کپی برداری از کوپرتینویی ها داشته اند. به هرحال گوناگون کسب وکارها و متخصصان می توانند با دقت به ریزه مربوط به طبقه کارگر و زحمتکش های اپل در رسوم ارائه و رونمایی، راهکارهایی بخاطر ارائه ی بهینه در رویدادهای خود کشف کنند. در امتداد ی این مطلب زومیت، به فداکار رازهای اپل تو رسوم رونمایی می پردازیم که برای هر فعال دنیای تصرف وکار، کار کننده خواهد بود.کنترل رویداد را بوسیله مشت بگیرید

شما تنها ۹۰ لحظه زمان دارید تا توجه مخاطب را به خویشتن جلب کنید. نمایش ی خود را به دفعات فتنه کنید و تمرکزی قطعی روی ۹۰ ثانیه ی اول داشته باشید. در همان ابتدا از افراد همکار و کسانی که تو برگزاری رویداد کمک کردند، تشکر کنید. رویکرد صادقانه و شریف و ویژه خود را حفظ کنید. مردم ابد به صداقت احترام می گذارند و در همان مطلع به شما جذب خواهند شد. درواقع امروز، صداقت و حیثیت به هنری در میان کسب وکارها تحول شده است.مقاله های مرتبط:روال واقعی خطبه های استیو جابز و مارک زاکربرگآزمون هایی برای نمره خوب وجود داشتن یک ارائهوقت (دیگران) را تلف نکنید

قطعا تاکنون با فایل های ارائه ی متعددی روبه رو شده اید که اطلاعات زیادی داخل خود جای داده اند؛ اسلایدهایی مملو از فهرست های تمام که قطعا به فداکار از آن ها هیچ اهمیتی نمی دهید. اپل هیچ گاه چنین رویکردی ندارد.

تقریبا تو تمامی رویدادها و نمایش های اپل، برای ارجاع پیام از یک مغز با فونت بزرگ و یک توضیح با فونت کوچک استفاده می شود. تأثیر آن اسلاید، با مصرف از عکسی هنرمندانه با کیفیت بالا، افزایش می یابد. در امتداد تنها فهرست های کوتاهی می بینیم که اطلاعات کلی را تو سادگی تمام منتقل می کنند. نمایش ی کوتاه و ساده، اشاره این قسمت از رویداد اپل است. نکته ی مهم دیگر اینکه می توان با کاربرد از ویدئو، جذابیت اسلاید را چند مقابل کرد.وقت سایرین را (به فکر دلیلی خاص) تلف کنید

فیل شیلر، مدیر بازاریابی اپل در رویداد اخیر رونمایی از آیفون 11، یک اسلاید شلوغ با اطلاعات زیاد را بوسیله عرضه گذاشت، اما هیچگاه خبر خاصی از تراش ی جدید U1 اپل درون آن نبود. تراشه ای که مشارکت هنوز تشریح اضافی درباره ی آن منتشر نکرده است.

مولود ی رویکرد بالا چه بود؟ اپل مفروضات کلی را در اسلایدی در مقابل چشمان کاربران مخفی کرد؛ درنتیجه حدس و گمان های متعددی درون میان یکسره شکل گرفت. درنهایت کوپرتینویی ها اخبار را پیرامون قابلیتی به جریان انداختند که هیچ داده ها دقیقی از آن منتشر نکردند.برخی اسلایدها باید هدف خلق کنجکاوی داشته باشند

اقدام شیلر یکی از بهترین رویکردها بخاطر ایجاد بارقه ی گمان و ظن پیرامون محصولات محسوب می شود. بوسیله علاوه با استفاده از این تکنیک می توان مواردی را مخفی کرد که تمایل بوسیله شناساندن دارید، اما توضیح زیادی پرگیر آن ها نخواهید عدل. موضوع تک رویت را درون اسلایدی شلوغ کار قرار دهید و روی موضوع دیگری متمرکز شوید. پیش از آن که توجه حضّار به صورت کامل به موضوع تک نظر جلب شود، به اسلاید بعدی بروید.بوسیله مخاطبان عظمت دهید

رویدادهای ارائه، متشابه خود محصولات هستند؛ نمی توان آن ها را در لمحه ی پایان آماده یا طراحی کرد. البته برخی افراد همین رویکرد را داخل پیش می گیرند، اما قطعا موفق نخواهند بود. درنتیجه کامل تقلا خود را برای واگذاری بهترین ی نکته ها درون رویداد ارائه داشته باشید.

تمرکز روی طراحی و اختصاص زمان مناسب بخاطر نیکوترین سازی ارائه، تغییری اساسی درون هر کسب و کار خلق می نرم و رویدادها نیز از این قائده مستثنی نیستند. از خود بپرسید که ارائه ی سابق الذکر چرا بخاطر حضّار وقار دارد؟ چگونه می توانید نکات مورد دیدن را بهتر منتقل کنید؟

تونی فادل، معاون مبصر سابق اپل درون بخش آیپاد، یک مرحله از تعهد استیو جابز گفته بود: «اگر به اسلاید ارائه نیاز دارید، یعنی نمی دانید که درباره ی چه چیزی تصمیم بوسیله مصاحبت دارید. افرادی که از موضوع و هدف تک نظر خود معارفه دارند، از پاورپوینت استفاده نمی کنند.» به هرحال نکته ی استیو جابز، مهم بوسیله رویت می رسد، ولی نمی نبوغ تمام آن را به حکم گرفت یا آن را کاملا صحیح دانست.رمان بگویید

سعی کنید تا روایتی برای نمایش ی خود داشته باشید. چرا رمان شما اهمیت دارد؟ مرزوبوم ی اهمیت و تمرکز آن درون زمینه ی تک بحث چیست؟ آیا نکته ی شما ارشد نم خواه کوچک تر از تجربه های روزمره و نکات کنونی حضّار است؟

ایده ی حقیقی در این بخش، ابداع جریان در بین اسلایدها است. بوسیله علاوه هر اسلاید باید اطلاعات کافی را در وارستگی افراد بگذارد تا با استفاده داده های دریافت شده و ترکیب آن ها با ساختارهای ذهنی کنونی خود، مفهومی طولانی را شکل دهند. اپل این رویکرد را به دفعات انجام می دهد.یک روایت داستانی داخل بین اسلایدها ساختن کنید

استیو جابز، یکی از بهینه مثال های ادبیات گویی محسوب می شود. او مک بوک ایر را با روایتی جذاب، نازک تر از همگی ی کامپیوترهای موجود در بازار معرفی کرد. سپس، تصویری از مک در پوششی از پاکت مانیلا نمایش داده شد که نکته ی نهایی را درون ذهن مخاطبان حک کرد. همان شمایل ساده، باعث فروخته شدن تعداد بسیار زیادی مک شد.

رویکرد اوج درون رویدادهای دیگر هم ادا شد و موفقیت بالایی بخاطر اپل و جابز به همراه داشت. او تصویری از iBook را با یگانگی زورمند و دائم بوسیله اینترنت عرضه داد که منجر به انقلاب وای فای تو کافی شاپ های متعدد سرتاسر گیتی شد؛ اتصال بی سیم که اپل بوسیله بهینه راه برای دستگاه های خود اعلامیه کرد و به نوعی پیش دامنه حرکت بوسیله جانب اینترنت بی سیم بود. درنهایت این رویکرد بوسیله فروش دستگاه های مک بیشتر غم انجامید.

دیدنی باشید

مفروضات و نکته های ارائه را یادداشت کنید. سپس بوسیله دنبال هر المانی بروید که نکته ها را به قیافه تصویری نشان دهد. بوسیله صورت ایده آل می استعداد از یک عکس برای نشان دادن ایده ی طاسی و یک عموم یا عبارت برای تطویل آن استفاده کرد. عکس اولیه، ایده را ذهن مخاطب حک کرده و جمله ی تکمیلی، زمینه سازی و توضیح آن را کامل می یواش.رویداد را کوتاه کنید

نکته ی سرانجام نیاز به توضیح یدکی ندارد. همه از اهمیت کوتاه و مفید بودن ارائه ها اطلاع دارند. وقتی نکات را تو زمانی اختصار تر و با توضیح کامل به مخاطب تزریق کنید، یعنی به زمان او اهمیت داده اید. رویکرد مذکور، علاقه ی مخاطبان را بوسیله رویدادهای آتی افزایش می دهد.

نکات ارتفاع مدخل هایی کلی از رویدادهای اپل بودند. قطعا نمی توان هیچ رویکردی را از هیچگاه شرکتی، بی نقص و عالی دانست. کپی برداری کامل از رویکرد شرکت های دیگر هم هیچ گاه توصیه نمی شود و فعالان دنیای کسب وکار، باید ایده های بهترین برای رویدادهای خود به نسبت مخاطبان و صنعت محل فعالیت، بهترین سازی کنند.بیشتر بخوانید:گوشی های 5G سهم ابتیاع ۵ درصدی بازار پرچم داران را ازآن خود کردنداپل خاموش شدن تصادفی بعضی نمونه های مک بوک پرو 13 اینچی را تایید کردحسگر اثرانگشت زیرنمایشگر 3D Sonic Max کوالکام معرفی شدنخستین اولویت کوالکام تو شرکت با اپل، سرعت اغماض به ترقی آیفون 5G استآیفون های سال آینده احتمالا حسگر اثر انگشت زیر ورق عرضه دارند