راهنمای تمامیت ویدئو مارکتینگ

زمانی که می خواهید بخاطر بودجه و تلاش های بازاریابی شرکت، پروگرام ریزی کنید، با انتخاب های متعددی رو به رو می شوید. سپرده به بودجه، اهداف، نهر زمانی و متغیرهای دیگر، احتمالاً روی استراتژی هایی مانند پرداخت بابت هر کلیک (PPC)، بهینه سازی موتور جست وجو (SEO)، رسانه های مدنی و شاید بازاریابی ایمیلی متمرکز می شوید. بااین حال چنانچه بوسیله قفا راهی برای افزایش آگاهی از برند خود هستید، باید رویه جذاب تازگی بخاطر رابطه با مشتریان پیدا کنید. شما باید داستانی را برای مخاطبان خود تعریف کنید که مأموریت و مرام برند را بوسیله نعوظ نکته سنج به شمایل بکشد. نیکوترین راهکاری که تو سال ۲۰۱۹ شما را بوسیله این مقصد می رساند، تنخواه گذاری روی بازاریابی ویدئویی یا Video Marketing است. چنانچه تابه حال درون تک یکروز گیری از ویدئو به نشانی ابزاری که شما را به اهداف شرکت نزدیک تر می بطی ء خاطر نکرده اید، حالا زمان مناسبی است:انسان بوسیله معاون ویدئو و ابزارهای بصری، ۶۵ درصد اطلاعات را بوسیله مدت سه گانه روز یا بیشتر تو ذهن نگه می دارند.تمایل کاربرد کنندگان بوسیله مشاهده ی ویدئوهای بازاریابی، چهار مقابل مقصود آن ها به معاینه ی معلومات متنی است.زمانی که پست های شبکه های اجتماعی حاوی ویدئو هستند، تعامل ارگانیک کاربران را بوسیله شدت افزایش می دهند.بازدهی مالی محتوای ویدئویی، تقریباً ۱۲ برابر اختلاط متن و تصویر است.در حال مجهز ۸۷ درصد از بازاریابان آنلاین، در استراتژی های خویشتن از ویدئو مارکتینگ استعمال می کنند.

همچنین انبازی هایی که تو بازاریابی خود از محتوای ویدئویی استعمال می کنند ۲۷ درصد ارزش کلیک (CTR) و ۳۴ درصد نرخ تغییر بیشتری دارند و درآمد سالانه ی آن ها نیز تا ۴۹ درصد رشد تند تری را امتحان می بطی ء.

ویدئو مارکتینگ چیست؟

شاید در نگاه اول، ویدئو مارکتینگ فرایند ی مبهم، گران و پیچیده ای بوسیله دیدن برسد، ولی واقعاً این طور نیست. ویدئو مارکتینگ می تواند به سادگی ِتصویربرداری ازطریق تلفن همراه و تکثیر کردن موسیقی مناسب و لوگوی مشارکت باشد. بهتر است در این بنیان از تعابیر غیرضروری اجتناب کنیم: بازاریابی ویدئویی یعنی ویدئو را به شیوه ای بوسیله استراتژی بازاریابی خود اضافه کنید که نرخ دوست و آگاهی از برند شما تکثیر پیدا بطی ء. همه ی ویدئوهای دارای اسپانسر که در شبکه های اجتماعی به صورت پاپ آپ (Pop Up) مشاهده می کنید، خبرنامه های ایمیلی که داخل آن ها فیلمی به ارائه درمی آید، ویدئوهایی که در صفحات حقیقی وب سایت ها و وبلاگ ها تعبیه می شود، انواعی از بازاریابی ایمیلی هستند.

مزایای ویدئو مارکتینگ۱- افزایش نرخ تغییر

تاکنون تحقیقات متعددی به مناسبت ی مثبت ویدئو و افزایش نرخ تبدیل رمز کرده اند. یک ویدیوی اقناع کننده، کاملاً رفتار مشتریان بالقوه را پایین تر تأثیر فراغت می دهد و حتی یک بازدیدکننده ی ساده را به یک لید (مخاطب بالقوه) تغییر می کند. اگر تیم بازاریابی بتواند ازطریق یک فیلم تأثیرگذار، احساسات و هیجانات درستی را درون بینندگان بوسیله وجود آورد، به ابزار بازاریابی قدرتمندی دست یافته است. از طرف دیگر ویدئو می تواند نکات آموزشی دشت و گواهینامه های مرتبط را بهتر به تصویر بکشد، که به نوبه ی خویشتن نرخ تبدیل را با شتاب فزاینده ای فراز می برد.۲- ویدئو تأثیر فوق العاده ای روی کمپین های ایمیل مارکتینگ دارد

حجم بالای ایمیل های اسپم، بازاریابی ایمیلی را با چالشی اکید مواجه کرده است و برندها به محنت تلاش می کنند سیاهه مخاطبان را بوسیله باز کردن ایمیل های خود تشویق کنند. طبق آمار، چنانچه از واژه ی «ویدئو» در عنوان ایمیل های شرکت استفاده کنید، حدس باز شدن ایمیل های شما به شدت افزایش بی پرده می نرم. شاید عجیب به نظر برسد ولی ایمیل هایی که حاوی ویدئو هستند، بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ درصد بیشتر از سایر ایمیل ها باز می شوند. در اغلب موارد، نمی توانیم خطا شویم که تماشای یک ویدئو ساده نمدار از تجسس ی محتوای متنی است؛ مخصوصاً اگر در ویدیوها، طرز استفاده از علیه یا نکاتی را ارائه دهید که ازطریق توصیفات متنی، بوسیله سادگی سزاوار سرزنش دریافتن نیستند، بازدهی ویدئو را بیشتر می کنید.ویدئوهایی که نحوه ی عمل طرز کار را توضیح می دهند، اشتهار برند را درون صنعت مربوطه ماندگار می کنند۳- موتورهای جست وجو هواخواه ویدئو هستند

موتورهای خیز وجو به عقب محتوایی هستند که تعامل بیشتری با مخاطبان مقاوم می بطی ء. هیچ چیز به وزن ی ویدئو، کاربران را بوسیله مدت بیشتری در صفحات وب سایت نگه نمی دارد. نیز نباید یوتیوب را به عنوان دومین موتور جستجوی بزرگ سپس از گوگل، فراموش کنیم. چنانچه ویدیوهای بازاریابی را علاوه بر وب سایت، در یوتیوب همچنین آپلود کنید، به حدس بیشتری در نتایج موتورهای ضربان وجو دیده می شوید. به علاوه چنانچه ویدئو خویشتن را تو شبکه های اجتماعی نیز پروموت کنید، شانس دیده شدن شما از این سقف نیز بیشتر می شود.۳- افزایش اعتمادسازی و جاه برند

ویدئو راهی عالی برای ساخت «شخصیت برند» است و به شما امکان می دهد با بینندگان ارتباط محکم کرده و اعتماد آن ها را جلب کنید. ۹۰ درصد از کاربران معتقدند که ویدیوهای محصول، در فرایند ی غرض گیری آن ها کاری واقع می شوند. هرچه ویدیوهای بیشتری درزمینه ی آموزش و وقوف رسانی بوسیله مشتریان تولید کنید، محور های اعتماد به برند را تقویت می کنید. همان طور که می دانید، اضافه اعتماد مخاطبان داخل صنعت بازاریابی پیمانه است با افزایش فروش.۴- ویدئو احتمال بوسیله اشتراک گذاری محتوا را بالا می برد

باید این واقعیت را بپذیریم که داخل عصر ویدیوهای ویروسی زندگی می کنیم (بازاریابی ویروسی). ۹۲ در صد از مصرف کنندگان ویدیوهای موبایل، فیلم هایی را که می بینند، با سایرین به اشتراک می گذارند. پس شما فرصت انعام در اختیاردارید تا با ویدیوهای جالب و سرگرم کننده، همه چیز را درون تک همدستی خود علامت دهید.۵- ویدئو از ROI فوقانی برخوردار استمقالات مرتبط:ویدئو مارکتینگ یکی از مؤثرترین گونه های بازاریابیآموزش بازاریابی دیجیتال، بخش نهم: راهنمای تام ایمیل مارکتینگ

۸۳ درصد از کسب وکارها معتقدند که ویدئو، ارزش بازگشت سرمایه ی فوق العاده ای دارد. گرچه ویدئو ساده ترین و مفت ترین اسلوب تولید محتوا نیست، ولی تو طول زمان نرخ و بازدهی عالی خود را نشان می دهد. از طرف دیگر، ابزارهای آنلاین تصحیح ویدئو، دائماً درون حال بهبود هستند و استفاده از آن ها هرروز مقرون به نفع تر می شود. شما در حال حاضر با گوشی هوشمند خود همچنین می توانید ویدیوهای تزیین بسازید.

نکته ی مهم: نیازی نیست که حتماً ویدیوی بی نقصی بسازید. محتوای سناریو بیش از هر چیز دیگری ابهت دارد.

ویدئو مارکتینگ برای چه کسب وکارهایی مناسب است؟

پاسخ این سؤال شیرهدار ازاله: همه ی کسب وکارها. صرف نظر از اینکه چه محصولی تولید می کنید و در چه صنعت یا بازاری در حال هم چشمی هستید، ویدیوها برای بازاریابی وب سایت یا وبلاگ شما ابزاری ضروری به شما می روانی. اگر تاکنون مولود ی مثبتی از بازاریابی ویدیویی نگرفته اید، احتمالاً روی گزینه ی اشتباهی دست گذاشته اید. همان نعوظ که در ادامه ی این پیغام خواهید دید، بازاریابی ویدیویی از جنبه های مختلف، بوسیله گروه های کاملاً متنوعی تقسیم می شود.انواع بازاریابی ویدیویی

پیش از آنکه فیلم برداری را ابتدا کنید، باید سنخ ویدیوی موردنظر خود را رک کنید. فهرست زیر تو وهله ی اول به شما دستیار می کند تا انتخاب مناسبی داشته باشید:۱- دمو

ویدیوهای دمو (Demo Videos) علامت می دهند که ثمر شما چگونه کار می درنگ. داخل ویدئو دمو، شما بینندگان را تو یک تور درنگ افزاری اتصال می کنید و نحوه ی استفاده از محصول را توضیح می دهید. یا محصول فیزیکی را جعبه گشاییو آزمایش می کنید.۲- ویدیوهای برند

ویدیوهای برند معمولاً بوسیله عنوان بخشی از یک کمپین تبلیغاتی بزرگ زیرفون ساخته می شوند و دیدگاه، مأموریت خواه محصولات و خدمات سطح بالای انبازی را نمایش می دهند. هدف از فیلم های برند، ایجاد آگاهی در تک انبازی و جذب مخاطبان مرام است.۳- فیلم رویدادها

اگر تصرف وکار شما میزبان یک کنفرانس، میزگرد، حامی مالی خواه هر نوع رویداد دیگری است، می توانید مصاحبه های جالبی ترتیب دهید و از آن ها، خواه از سخنرانی های باکیفیت تصویربرداری کنید.مقاله مرتبط:چهار ایده برای بازاریابی ویدئویی۴- مصاحبه با کارشناسان

مصاحبه با کارشناسان داخلی یا رهبران فکری صنعت، یک متد عالی برای اعتمادسازی و نشان دادن حرمت برند به مخاطبان کمال مطلوب است. اینفلوئنسرهای صنعت خود را شناسایی کنید و صرف نظر از اینکه دیدگاه موردنظر شما را به تعهد پرداخت می گذارند خواه خیر، نظرات و مباحثات آن ها را بوسیله مخاطبان نشان دهید.

۵- فیلم های آموزشی

ویدیوهای آموزشی می توانند نکات جدیدی به مخاطبان شما یاد بدهند، یا برای ارائه ی مفروضات بیشتر در تک کسب وکار و راه حل های شما ساخته شوند. به علاوه تیم های بیع و خدمات نیز داخل زمان کار با مشتریان، از این فیلم ها استفاده می کنند. بوسیله یاد داشته باشید که ویدئوهایی که نحوه ی انجام مربوط به طبقه کارگر و زحمتکش را تشریح می دهند، صیت برند را در صنعتی مربوطه سزا می کنند.۶- ویدیوهای توضیحاتی

این ویدیوها باید به مخاطبان علامت دهند که چرا بوسیله محصولات خواه خدمات شما احتیاج دارند. بسیاری از فیلم های توضیحی، روی یک عروج تخیلی پرسونای خریدار تمرکز می کنند که پی کشف کردن وضع حلی برای یک مشکل است. این شخص با خرید محصولات یا خدمات شرکت، روند را برطرف می یواش.۷- فیلم مطالعات موردی و تصدیق مشتریان

مخاطبان بالقوه، می خواهند اطمینان پیدا کنند که علیه شما می تواند مشکل آن ها را محلول درنگ. یکی از بهترین رویه های اثبات این موضوع، تاسیس ویدیوهای مطالعات موردی است که مشتریان وفادار و خشنود شما را به تصویر می کشد. این افراد بهینه پشتیبانان و مدافعان شما هستند. این مشتریان جلوی دوربین، چالش های خویشتن را یادآوری می کنند و توضیح می دهند که شرکت شما چگونه بوسیله آن ها معاون کرده است.۸- فیلم های زنده

ویدیوهای زنده یا لایو، پشت صحنه و چشم انداز اختصاص شرکت را به مخاطبان علامت می دهند. فیلم های زنده، نرخ و مدت تعاملات را به شدت افزایش می دهند. مدت زمانی که کاربران بخاطر تماشای ویدیوهای زنده صرف می کنند، ۸.۱ موافق ویدیوهای معمولی است. فیلم زنده ی مصاحبه ها، سخنرانی ها و رویدادها، مخاطبان را اغوا می بطی ء که نظرات خود را ارسال کنند و سؤالات بیشتری بپرسند.۹- پیام های انحصاری

ویدئو می تواند به راه بسیار خلاقانه ای بخاطر امتداد ی مکالمه یا پاسخ اعطا کردن به افراد (ازطریق ایمیل یا سایر کانال ها) تحول شود. شما می توانید به معاون نرم افزارها یا ابزارهای آنلاین، توصیه های شخصی سازی شده را در قالب ویدئو آماده کنید. این فیلم ها تجربه ای مطبوع و منحصربه بی مانند بوسیله مخاطبان شما ارائه می دهند و آن ها را بوسیله سمت سفر مشتری هدایت می کنند.همه ی تصمیم هایی که در کشش فرایند تولید ویدئو اتخاذ می شود، به کمال مطلوب ویدئو بازمی گردد، یعنی اقداماتی که می خواهید بینندگان پس از تماشای ویدئو انجام دهند

فرایند تولید ویدئو

قبل از برنامه ریزی، بایگانی یا ویرایش، باید شعار تولید ویدئو را هویدا کنید. مربوط به همگی ی تصمیم هایی که تو کشش فرایند تولید ویدئو اتخاذ می شود، به هدف ویدئو و اقداماتی بازمی گردد که می خواهید بینندگان پس از تماشای ویدئو ایفا دهند. چنانچه با تیم بازاریابی روی یک شعار واحد بوسیله توافق نرسید، در دام فیلم برداری و بازنویسی مجدد و ویرایش های فراوان گرفتار می شوید و زمان یدکی را از دست می دهید.مخاطبان هدف چه کسانی هستند؟ پرسونای خریدار موردنظر شما چیست؟ شاید پاسخ این سؤال، پرسونای خریداران متعارف شریک شما باشد.هدف پروژه چیست؟ آیا می خواهید مدل آگاهی از برند را تکثیر دهید، خواه برای یک رویداد بلیت بیشتری بفروشید، یا محصول جدیدی ارائه کنید؟ درنهایت از مخاطبانی که ویدئو را دیده اند، چه انتظاری دارید؟ویدئو در کجا بوسیله نمایش درمی آید؟ در یک شبکه ی اجتماعی، یا پشت ورق ی فرود؟ شما باید از آغاز کار، یک مکان مرام را برای این فرمان تعیین کنید. بعدها می توانید ویدئو را داخل کانال های دیگر نیز بازنشر دهید. مکان هدف، جایی است که به احتمال بیشتری مخاطبان ویدئو را کشف و مشاهده می کنند.زمان مورد انتظار برای اتمام پروژه: ابد کار خود را با یک جدول زمانی شروع کنید. ویدیویی که آماده سازی آن چند ماه طول می کشد، بوسیله بودجه و محدوده ی خلاقیت متفاوتی نسبت بوسیله یک ویدیوی چندروزه نیاز دارد.چقدر بودجه داخل اختیاردارید؟ تولید ویدئو می تواند بیش پرهزینه باشد، ولی لزوماً این طور حلق. بودجه ی فرمان را تنظیم کنید، تحقیقات لازم را اجرا دهید و پارامترهای واقع بینانه ای را مشخص کنید، مخصوصاً پیش از آنکه به سؤال بعدی پاسخ بدهید.مقاله مرتبط:مراحل افزایش محتوای ویدیویی به استراتژی بازاریابیالزامات خلاقانه ی ویدیوی شعار چیست؟ باتوجه بوسیله بودجه، مهارت ها و منابعی که در اختیاردارید، در تک موانع خلاقانه ی محتمل، تامل کنید. آیا برای گرافیک Lower Third  بوسیله یک طراح نیاز دارید؟ آیا قصد دارید یک ویدئو انیمیشن خواه یک فیلم زنده بسازید؟

وهله ۱: اسکریپت یا متن فیلم نامهنباید بیننده را عاشق نگه دارید تا داخل لحظات پایانی به مشیت ویدئو پی ببرد

اکثر ویدیوهای تجاری به یک اسکریپت نیاز دارند. بخاطر نوشتن فیلم نامه، کار را به همان شیوه ای آغاز کنید که گویی یک پست وبلاگ را می نویسید. به این ترتیب مبدا طرح طاسی داستان بی پرده می کنید. سپس نکات کلیدی را فهرست کرده و به صورت منطقی نیکو کنید.

نکته ۱: نباید بیننده را منتظر نگه دارید تا درون لحظات پایانی به منظور ویدئو پی ببرد.

نکته ۲: نغمه ویدئو باید محاوره ای باشد. جملات پیچیده، اصطلاحات تخصصی و عبارات رسمی را بوسیله حداقل برسانید.

کود ی ۲: شناخت دوربین ها

بسیاری از کسب وکارها به علت حاضر بودن اطمینان از برگ خود، تجربیات ویدیویی را کنار می گذارند. اما پرورش فیلم برداری لزوماً خسته کننده نیست، مخصوصاً که شما به گمان زیاد، یک دوربین کم ارزش به همراه دارید: دوربین موبایل.

پیش از اینکه فیلم برداری با دوربین موبایل را نخست کنید، اطمینان حاصل کنید که فضای ذخیره سازی کافی دراختیار دارید. درون بخش تنظیمات، دریافت اعلان های مختلف تو طول فیلم برداری را غیرفعال کنید. گوشی را بوسیله صورت افقی انتظام کنید و به اندازه ی کافی به سوژه ی موردنظر نزدیک شوید. شعار این است که از فردی زوم استفاده نکنید، زیرا کیفیت ویدئو کاهش روشن می نرم. برای اینکه فیلم برداری بهتری داشته باشید، ابتدا انگشت خود را روی سوژه بگذارید تا کلمات AE/AF Lock را مشاهده کنید. درون این حالت وقتی دوربین را به حالت تصویربرداری تبدیل می دهید، دوربین به صورت خودکار روی چیز پهن تطبیق می یابد.

همچنین تا حد امکان پذیر از فلش گوشی استفاده نکنید. سعی کنید نور فضا را بوسیله شیوه ای تنظیم کنید که همگی چیز طبیعی به دیدن برسد.چنانچه منابع سو شما اندک است، روی نورپردازی های ارزان ارج سرمایه گذاری کنید.

دوربین های Prosumer: این دوربین ها درواقع پل بین دوربین های کامپکت و دوربین های پیشرفته تر هستند. دوربین های Prosumer برای افرادی مناسب اند که ویدیوهای بیشتری بسازند، اما درعین حال گزینه ی بایگانی بلافاصله را اندوه ضروری می دانند. اغلب این دوربین ها لنز ثابتی دارند که کار با آن ها را میسر تر می بطی ء.

دوربین های حرفه ای مانند DSLRها: این دوربین ها امکان تنظیمات انحصاری داخل سطحی نکته سنج را فراهم می کنند. هنگامی که با دوربین حرفه ای امر می کنید، می توانید از لنز متناسب با فاصله ی کانونی مطلوب استفاده کنید. دوربین های DSLR در عنصر بخاطر عکاسی طراحی شده اند، بسیار کوچک هستند و با طیف وسیع ای از لنزها سازگاری دارند. چنانچه درنهایت DSLR را انتخاب کنید، قبل از نخست فیلم برداری باید با فداکار از تنظیمات نظیر ارج فریم، سرعت شاتر، ISO، دیافراگم و اعتدال ته رنگ آشنا شوید. زمانی که در مورد تنظیمات دوربین مطالعه می کنید، حتماً دوربین را نزدیک خود داشته باشید از طرف تنظیمات دستی بدون تست کردن، کاملاً انتزاعی است.

مرحله ی ۳: استودیو

زمانی که می خواهید استودیو داخلی شرکت را آماده کنید، نفقه ها بوسیله سرعت تکثیر می یابند. شما متعدد زود وارد می شوید که نه تنها به دوربین، بلکه بوسیله سه گانه پایه یا تریپاد، نور، میکروفن و لوازم دیگری نیاز دارید. عجله نکنید. اگر دانش فنی بیشتری کسب کنید، متوجه می شوید که واقعاً نیازی بوسیله امکانات پرهزینه ندارید. گزینه های مقرون به نفع و همچنین ساخت انحصاری لوازم جایگزین به شما کمک می کند فیلم های زیاد باکیفیتی تولید کنید.مقاله مرتبط:بهترین و مفیدترین سیاق های استفاده از بازاریابی ویدئویی

تجهیزات پایه ای: صرف کردن دیدن از اینکه با دوربین موبایل فیلم برداری می کنید خواه دوربین صنف ای، ابد از یک تریپاد استفاده کنید تا تصویربرداری یکنواخت و باثباتی داشته باشید. باتری ها و حافظه ی SD کارت دوربین را فراموش نکنید. از طرف ضبط تصویر، باعث می شود هر دو آیتم سریع العمل نم از عکاسی به پایان برسند. هرگز به میکروفون داخلی دوربین اکتفا نکنید. میکروفون داخلی بوسیله اندازه کافی قدرتمند زدودن که بتواند صدای مطلوبی ضبط بطی ء. تو عوض شما باید چندین قطعه برگ صوتی باکیفیت را فراهم کنید. یکی دیگر از عناصر ضروری تصویربرداری، نور است. روش سنتی تنظیم تلالو که به اختصاص برای مصاحبه ها مورداستفاده صبر می گیرد، نورپردازی سه گانه خال ای معروفیت دارد. در این راه تلالو حقیقی را تو زاویه ی ۴۵ درجه نسبت به سوژه تنظیم می کنید و نور پرکننده خواه Fill Light را همچنین با زاویه ی ۴۵ منصب مخالف تلالو اصلی استراحت می دهید تا از ایجاد سایه جلوگیری درنگ. پرتو سوم، نوری است که از اوج و متعاقب به سوژه می تابد و باعث می شود او از پس بنیان استثنا به نظر برسد.

اطمینان نتیجه کنید که اتاق فیلم برداری، متجاوز خالی نیست. داخل رخ نیاز رخت دیگری مانند مبل ها و صندلی های بیشتر و یک کتابخانه را به اتاق استودیو افزودن کنید تا اکو کاهش پیدا کند.

بار ی ۴: آماده کردن سوژه

فراغت قبض جلوی دوربین، همیشه بوسیله کمی آمادگی نیاز دارد. بهتر است سناریوی ویدئو را تو همان آغاز فقره به سوژه ی موردنظر تحویل دهید، اما به او بگویید که نیازی حلق همه چیز را حفظ کند. در عوض یک لپ تاپ را زیرخط چشم دوربین قرار دهید و متن را به پاراگراف های واضح شاخه کنید. هر قسمت را در یک نوبت فیلم برداری کنید. در طول تصویربرداری، انتقادات سازنده ی خویشتن را به سوژه ارائه دهید اما درعین حال هربار او را تشویق کنید و استرس یا فشاری به او وارد نکنید. بهتر است بازخورد را زمانی ارائه دهید که دوربین در حال فیلم برداری حلق.وعده ی ۵: تصحیح و موسیقی

این روزها بسته به سطح مهارت، بودجه و سیستم عامل، کند افزارهای مختلفی بخاطر ویرایش ویدئو وجود دارد. این نرم افزارها به شما اذن می دهند کلیپ های خویشتن را برش بزنید، برای آن ها عناوین، موسیقی، جلوه های ویژه و فیلتر مناسبی انتخاب کنید و رنگ های محور ای را تصحیح کنید. وعظ می کنیم خودتان را با ابزارهای پیشرفته سردرگم نکنید. یواش افزارهای در دسترس، همگی ی نیاز شما را بخاطر بهسازی یک ویدیوی بازاریابی برآورده می کنند. جنین ی گزینش موسیقی را نیز دست ناچیز نگیرید، زیرا موسیقی مستقیماً احساس و خواست بیننده را پایین تر تأثیر قرار می دهد و تفاوت یک پروژه ی آماتور و یک حکم صنف ای را مشخص می نرم.

 تجزیه وتحلیل نتایج

هنگامی که می خواهید ویدئو را در بهترین کانال ها منتشر کنید، باید عناوین، توصیفات و متاداده ی ویدئو را بهینه سازی کنید. به طورکلی، ویدئو نیز متشابه هر محتوای دیگری، مستلزم رعایت کردن قوانین سئو است. به علاوه بسته به اینکه ویدئو را صرفاً برای صفحه نمایش موبایل آماده می کنید یا می خواهید آن را درون صفحه ی فرود وب سایت منتشر کنید، به ویرایش و تنظیمات متفاوتی احتیاج دارید.

همان نعوظ که تو توضیحات تجزیه وتحلیل کمپین های بازاریابی آنلاین گفتیم، در ویدئو مارکتینگ هم باید نتایج محتوای خود را پیمانه گیری کنید. با استفاده از ابزارهایی مانند Google Analytics مسبوق می شوید که گوگل وب سایت شما را چگونه رتبه بندی می بطی ء. همچنین می توانید تعداد بازدیدهای ویدیوی موردنظر را پیگیری کنید.

اگر یک صفحه فرود اختصاص برای محتوای ویدئوی ایجاد کرده باشید، به صبر واقف می شوید که این محتوا تا چه اندازه در فعالیت های سایت مؤثر است. باتوجه به اینکه صفحات فرود حاوی ویدئو، نرخ تعاملات را حدوداً چهار تا هفت برابر افزودن می دهند، باید بازدهی قابل توجهی را شاهد باشید.

تو مرحله ی بعد حساب های رسانه های مدنی شرکت را بررسی کنید و ببینید کدام ویدئو، چندین وعده به وجه اشتراک مجله گذاشته شده، ریتوییت شده یا داخل یوتیوب دیده شده است. روانی نتایج را درون یک ساعت ویژه از روز و یک روز از هفته دامن دید بگیرید. این داده ها بوسیله شما نشان می دهند که چگونه می توانید طی ارسال و به اشتراک گذاری ویدئو، بهتر عمل کنید.

سوابق و داده های همگی ی ویدیوها را نگه داری کنید. تو طول زمان با مقایسه ی این پرونده ها متوجه می شوید که کدام جنس ویدئو، بازخورد بهتری از مخاطبان هدف شما اخذ می بطی ء و بازدهی بیشتری برای برند دارد.بیشتر بخوانید:زوم برای همدستی با FBI، رمزنگاری سرتاسری را بوسیله نسخه رایگان اضافه نمی کندانتشار نخستین ویدئوهای تبلیغاتی قوم ویوو X50رسانه تعاملی خواه VOD چیست و چه خدماتی برای تصرف وکارها دارد؟اکانت های پولی Zoom به سیستم رمزنگاری قدرتمند مجهز می شوندقابلیت بسرنوشت شوم دچار کردن بندی ویدیو بوسیله صورت اشتراکی به یوتیوب تکثیر شد