معرفی تاریخ «بازاریابی محتوایی» اثر جو پولیتزی

اهمیت بازاریابی محتوایی متجاوز از هر زمان دیگری در سال های اخیر واضح شده است. وقتی کرهء هوا پولیتزی اصطلاح «بازاریابی محتوا» را مطرح کرد، هیچگاه کس از آن اطلاعی نداشت. او یکی از برجسته ترین کارشناسان و متخصصان در حوزه ی بازاریابی محتوا است و در تاریخ خویشتن با عنوان «بازاریابی محتوایی» (Epic content marketing)، برای تصرف وکارها شرح می دهد چطور با تولید مفروضات و محتواهایی که افراد خواستگار آن هستند، مشتریانشان را به خویشتن جذب کنند. او اصول استراتژی و تولید محتوا و اهداف آن را با زبانی سرگرم کننده و وحی بخش درون این تاریخ اعتراف کرده است. تاریخچه واحد فشار هوا پولیتزی تربیت تمام عیار است که به شما طولانی ابزارهای لازم برای آغاز مسیر بازاریابی محتوا را می دهد. بعد از خواندن این تاریخچه می توانید خلق کردن و انتشار مطلب را نخست کنید تا به سود و نمو بیشترتان منجر شود.خلاصه ی تاریخچه

کتاب مجهز شما را قدم به قدم در سطر آماده کردن داستان هایی پیش می سرما که مشتریانتان را سرگرم می کند و داده ها انعام به آن ها می دهد و آن ها را وادار بوسیله انجام کار می کند. وادارکردن مشتریان ازطریق بازاریابی محتوایی به اجرا کارگر که شعار ما است، به گونه ای رخ می دهد که خودشان دانا نمی شوند؛ بلکه این محتوای حماسی شما است که به دلیل توزیع در زمان مناسب و چسبیدگی به دست مخاطب مدنظر باعث چنین کاری می شود. ارائه ی محتوای مناسب راهی بخاطر تسخیر قلب و حافظه مشتریان است. آن ها به واسطه ی دریافت نیازهایشان از محتوای مفید، به شما متکی می کنند و درباره ی محتوایتان دست افزار می زنند و آن را به پول اعانه می گذارند.

شما با توزیع محتوای کاری و ارزشمند، می توانید به متخصص برازنده اعتمادی در مملکت ی فعالیتتان تغییر شوید. وقتی مشتریانتان را ازطریق تولید محتوای حماسی برده می کنید و توجه سندیت را به مشت می آورید، آن ها نیز با افزایش میزان فروشتان، بوسیله شما پاداش می دهند و این معامله ای سرما برد است. درواقع، تنها راهی که برایتان باقی الباقی تا در میان هیاهوی معلومات خسته بازار صدایتان را به گوش مشتریان برسانید، بازاریابی محتوای حماسی است. از خویشتن مدح کردن و تمرکز به خشکی امدن مزایای محصول، دیگر توجه مشتریان را طلبیدن نمی کند. آن ها به خودشان و نیازهایشان بیشتر از محصول باکیفیت اهمیت می دهند. داخل بازاریابی محتوایی، شما به جای محصولتان، بر نیازهای مشتریان متمرکز می شوید و این چیزی است که جمله افراد آن را دوست دارند و بوسیله آن فراخوانی می شوند.

در کتاب حاضر، کرهء هوا پولیتزی بخاطر اثبات ادعایش درباره ی قدرت بازاریابی محتوا مثال های متعددی می آورد. بوسیله طور مثال، باهم اتحاد کردن «اپن ویو» یکی از شریک شدن هایی است که با راه اندازی وبلاگی درزمینه ی موضوعات موردعلاقه ی مشتریانش توانست ۱۸ هزاره تن در سه سال به دست آورد. درحالی که این شرکت اگر می شوق ازطریق روش های تبلیغاتی سنتی مانند بیلبورد مشتری طلبیدن کند، باید چندبرابر اداره ی وبلاگ هزینه می کرد و چه بسا بوسیله این مقیاس ابونمان بی قراری دست واضح نمی کرد. به عنوان مثالی دیگر، همکاری «جان دییر» مطرح شده که درزمینه ی زراعت تخصص دارد. مجله ی این شریک با نشانی «کشتزار» کاتالوگ شناساندن محصول و خدمات نیست؛ بلکه کشاورزان را از آخرین فناوری های کشاورزی و سیاق کاربرد از آن ها آگاه می یواش. همکاری های بزرگ و مطرح دیگری نظیر کوکاکولا و لگو همچنین استراتژی بازاریابی محتوا را وارد کسب وکار خویشتن کرده اند.

بوسیله اعتقاد جدول پولیتزی، برای آغاز پرداختن به کار بازاریابی محتوایی، لازم است با خودمان درباره ی نوع محتوایمان صادق باشیم. بغرنج بزرگ اکثر برندها این است که در محتوایشان بیشتر درباره ی خودشان صحبت می کنند. او می گوید ما زیاد از این بوسیله این طور محتوایی احتیاج نداریم؛ به ویژه وقتی این نوع محتوا فقط برای بخش زیاد کوچکی از سیر خرید کسب وکارمان می تواند مربوط به طبقه کارگر و زحمتکش واقع شود. آنچه برندها اندک دارند، ادبیات سرایی است؛ رمان هایی که مشتریان را دربند خود کند و آن ها را به سوی رفتار مطلوب سوق بدهد. نباید فراموش کنیم که کمال مطلوب نهایی تلاش های بازاریابی محتوایی ساختن لول تو مشتری برای انجام کار است. این حکم باید ازطریق تأثیر مثبتی ارتکاب شود که با محتوا روی آن ها می گذاریم؛ به طوری که آن ها را با صدای زیر مردانه و رغبت شخصی خودشان توقیف کنیم.

شش عنصر مهم که کرهء هوا پولیتزی آن ها را اصول اولیه و عمده برای بازاریابی محتوای حماسی می داند، عبارت اند از:محتوای حماسی نیازی از مخاطب برآورده می کند. محتوای تولیدشده باید پاسخ گوی حداقل یک نیاز مشتری باشد و به سؤال او پاسخ دهد و حتی ممکن است داخل مواردی، پاسخ بوسیله نیازی عاطفی باشد؛ شبیه محتواهای کوکاکولا و داستان پردازی های ردبول.محتوا بوسیله طور مداوم با مخاطب ارتباط معتمد می کند. دوام ارتباط با مشتری ویژگی اصلی و مهم هر توزیع کننده ی محتوا است. چه ازنظر زمان تحویل و چه کیفیت، همواره باید پاسخ گوی وعده های خود بوسیله مشتری باشید و این مسیر را رها نکنید. با آن ها به طور مداوم درون تعامل باشید و خدمات محتوایی ای که شرط داده اید، به موقع به آن ها ارائه کنید. در این بار است که بسیاری از شرکت ها کمبود می کنند.محتوای حماسی نیازمند لحن انسانی و منحصربه فرد شما است. شما باید لحن صدای خودتان را نمودار کنید و آن را به پول اعانه بگذارید. حتی اگر داستان برند شما نوا طنز و بخشی طعنه آمیزی داشته باشد، همان را استعمال کنید.محتوا همواره بیانگر دیدگاه خاصی است. محتوای حماسی نباید شبیه گزارش بی طرف باشد. هر محتوایی به طور شفاف، محل خاص خود را دارد و آن را علامت می دهد. از مواخذه شدن به وسیله ی سایرین هراس نداشته باشید و دیدگاه خویشتن را درخشنده اعتراف کنید.محتوای حماسی عاری از صحبت درباره ی فروش است. هرچه بیشتر در محتوا درباره ی خویشتن و فروشتان صحبت کنید، محتوایتان کمتر به ابونمان گذاشته می شود.محتوای حماسی بوسیله عنوان بهترین نوع خود شناخته می شود. این هدفی بازپسین برای شما است که داخل حوزه ی خود بهترین محتوا را داشته باشید.

بوسیله نشانی کسب وکار، هدف بازاریابی محتوایی شما این است که به بخشی واقعی از زندگی مشتریانتان دگرگونی شوید. اگر بوسیله ادا چنین کارگر فیروز شوید، دیگر فروش به آن ها کار سختی نخواهد بود. معمولا افراد از شرکتی خرید می کنند که خدمات ارزشمند زیادی به رایگان دراختیارشان استراحت می دهد. این کاری است که داخل بازاریابی محتوایی حماسی باید انجام دهید. فضای اطراف هر جسمی پولیتزی یادآوری می نرم هر کسب وکاری می تواند در این دست خط موفق باشد؛ مشروط پیاده شدن اینکه بوسیله این اصول توجه کند.درباره ی کتاب

کتاب بازاریابی محتوایی با عنوان کامل Epic Content Marketing: How to Tell a Different Story, Break through the Clutter, and Win More Customers by Marketing Less را انتشارات مک گروهیل در سپتامبر ۲۰۱۳ تو ۳۵۲ ورقه منتشر کرد. این کتاب درون قفسه ی ملی درون قسمت قسمت کردن بندی بازاریابی اینترنتی و بازاریابی هدفمند قرار محزون است. کتاب بازاریابی محتوایی در سال ۲۰۱۴ برنده ی جایزه ی بهترین کتاب کسب وکار در مرزوبوم ی بازاریابی و تبلیغات در آمریکا بوده است. نیز رتبه ی یک را تو فروش آمازون بوسیله خویشتن اختصاص داده است.ترجمه های کتاب

تاریخ Epic content marketing تو ایران به اسلوب های مختلفی ترجمه و ارائه شده است. درون سال ۱۳۹۵، انتشارات «دودمان علنی» این تاریخ را با ترجمه ی سجاد خزائی و مریم نجفی و نشانی تمام «بازاریابی محتوایی: کسب مشتریان بیشتر با بازاریابی کمتر» چاپ و منتشر کرد. امسال دو انتشارات نام آشنای «آریاناقلم» و «برآیند» همچنین بوسیله سراغ این تاریخ رفته اند: انتشارات آریاناقلم با برگردان ی سجاد بهجتی با عنوان طولانی «بازاریابی محتوای حماسی و تحسین برانگیز: چگونه ادبیات متفاوتی روایت کنید، صدایتان را درون تجمع تبلیغات به گوش مخاطب برسانید» و پراکندن برآیند با ترجمه ی اشکان پارسایی با عنوان «بازاریابی محتوایی حماسی».

علاوه بر این کتاب ها که از تاریخچه حقیقی برگردان شده اند، منت تاجیک صاحب وب سایت «سفر محتوا»، بوسیله سراغ نسخه ی اصلی Epic content marketing رفته و پادکست های صوتی از این کتاب تدارک کرده که ارج استماع دارند. این پادکست ها را از وب سایت سفر محتوا می توانید دانلود کنید. همچنین، کانتنت برگر پادکست هایی با عنوان معاینه آزاد کتاب درباره ی کتاب بازاریابی محتوایی خط سیر پولیتزی در وب سایتش منتشر کرده که گویندگان آن سجاد بهجتی و بابک یزدی و نیکوکاری دین هستند. پادکست های کانتنت برگر از این لینک دردسترس است. به علاوه، وب سایت ناربو که بستری برای ترجمه و تولید محتوا است، خلاصه ی مفیدی از کتاب ارائه کرده که ازطریق این لینک می توانید دانلود کنید.دیدگاه سایرین درباره ی تاریخچه

مجله ی فورچون کتاب ارزشمند مجرای لنف پولیتزی با عنوان بازاریابی محتوایی را به عنوان یکی از پنج کتابی معرفی کرده است که درزمینه ی کسب وکار باید حتما خوانده شوند. جاناتان میلدن هال، مدیر استراتژی بازاریابی درون کوکاکولا، درباره ی این کتاب می گوید:این گردشی با هوش ازطریق دنیای سریع و درحال تبدیل بازاریابی محتوایی است.

همچنین جان بایر، نویسنده ی پرفروش یوتیلیتی، درباره ی کتاب پولیتزی چنین گفته است:مسیل پولیتزی بیشتر از هر شخص دیگری درباره ی بازاریابی محتوا می داند. او چنین چیزی را لابه لای صفحات کتابش تایید می کند.

دان شوالتز، لله دانشگاه مدیل تو دانشکده ی خبرنگاری، نیز می گوید:به سخنان این مرد گوش دهید. او واقعا به نیکوکاری دنیای بازاریابی را درک کرده است.

دیوید میرمان اسکات، ادیب ی پرفروش کتاب قوانین متاخر بازاریابی، نیز درباره ی کتاب سابق الذکر می گوید:همان طورکه جو در کتابش پیش روی می کند، شما باید از آزار و مزاحمت مردم با اقرار مهملات و مزخرفات مشت بردارید. درعوض، محتوای ارزشمندی را منتشر کنید که مردم بخواهند از آن کاربرد کنند و آن را به اشتراک بگذارند.

درباره ی سخن سنج

جو پولیتزی، سکه اصلی بازاریابی محتوایی درون جهان و برگزارکننده ی بنیانی ترین رویداد بازاریابی محتوا در آمریکا و اساس گذار مؤسسه ی جهانی بازاریابی محتوا CMI است. بزرگ ترین رویداد بازاریابی محتوا رویدادی جهانی به صیت Content Marketing World است که هر سال در سپتامبر درون کلیولند اوهایو برگزار می شود و افراد اسمی زیادی داخل این مملکت آنجا دورهم جمع می شوند. چنانچه جو پولیتزی را به صورت حضوری ببینید، به حدس بسیار لباسی به رنگ جزیی نارنجی پوشیده است. او به این اثر جزیی تعلق ی اضافی دارد؛ بوسیله همین دلیل مؤسسه ی خیریه ای که اخیرا داخل پناه از کودکان مبتلا به اختلالات نحو اندازی کرده، Orange Effect Foundation نام نهاده است.

آخرین تاریخ مجرای لنف پولیتزی رمانی با عنوان Will to die و اولین شعر او است. فضای اطراف هر جسمی پولیتزی جزو پرفروش ترین نویسندگان آمازون بخاطر کتاب های Killing Marketing و Content Inc و کتاب مجهز است. او تاکنون بیش از ۲۰۰ خطبه و رویداد در ۱۰ سرزمین جهان درزمینه ی بازاریابی محتوا برای بازاریابان، توزیع کنندگان و خبرنگاران انجام داده است. بخاطر رابطه آنلاین با او می توانید وب سایتش به آدرس JoePulizzi.com رجوع یا توییترش با آی دی @JoePulizzi را عقب کنید.بیشتر بخوانید:شناساندن کتاب توهم رشد: ثروت، فقر و رفاه ملل جای پا دیوید پیلینگمعرفی تاریخچه نوآفرینی اثر آدام گرنتمعرفی کتاب «بازآفرینی بازار: تاریخ طبیعی بازارها» جای پا جان مک میلانمعرفی تاریخچه ایلان ماسک: تسلا، اسپیس ایکس و جستجوی آینده ی رویاییبایگانی اینترنت اقدام به دیجیتالی کردن کامل منابع ویکیپدیا کرده است