هرآنچه باید درمورد اینفلوئنسر مارکتینگ بدانید

داخل دنیای دیجیتال امروزی که کارایی تبلیغات سنتی برندها دائماً در حال کاهش است، بازاریابی تأثیرگذاران یا اینفلوئنسر مارکتینگ (Influencer Marketing) به عنوان یکی از پررونق ترین روش های رو بوسیله نمو بازاریابی شناخته می شود. مشخصاً مردم متشابه گذشته، توجه زیادی بوسیله آگهی های تبلیغاتی ندارند. بوسیله علاوه، ازآنجاکه مدت زیادی از لمحه آزاد خود را در اپلیکیشن های شبکه های اجتماعی گوشی همراه می گذرانند، اهداف نیکوکاری برای این روش بازاریابی محسوب می شوند. اما اینفلوئنسر مارکتینگ دقیقاً چیست، چه مزایایی برای کسب وکارهای نوپا دارد و چگونه می استعداد کمپین بازاریابی مؤثری درون این زمینه راه اندازی کرد؟بازاریابی با اینفلوئنسرها

زبان اینفلوئنسر مارکتینگ، به راحتی مفهوم خود را نقل مکان می کند: هنگامی که تصرف وکارها استراتژی بازاریابی آنلاین خود را با کمک افراد تأثیرگذار ایفا می کنند. بنابراین یکی از مهم ترین و اولین قدم های این راهکار، پدیدار کردن افرادی است که می توانند نقش اینفلوئنسر را درون صنعت یا بازار محصولات و خدمات شما عمل کنند؛ افرادی که می توانند در توسعه و ارتقاء برند شما، تأثیر مثبتی داشته باشند.

باتوجه به این مقدمه، اینفلوئنسر انفراد است که می تواند غرض های ابتیاع سایر آدم را عرشه تأثیر فراغت دهد. یک اینفلوئنسر بوسیله شفیع ی اعتبار، دانش، یا موضع خواه روابط ویژه ای که با مخاطبان خود دارد، دیدن و ایده ی شماره ی یدکی از کاربران را با خود همراه می کند. البته، سایز خواه اندازه ی نفوذ اینفلوئنسر، به محدوده ی «نیچ مارکت» او وفاق دارد. به نشانی مثال، فالوئرهایی که درون صنعتی متداول حضور دارند، از هواداران فلسفه و اساطیر یونانی بیشتر هستند!

تقابل سلبریتی ها و اینفلوئنسرها

داخل ابتدا، اینفلوئنسر مارکتینگ به نشانی زیرشاخه ای از بازاریابی سلبریتی ها رشد کرد. از دهه ها قبل، سلبریتی ها با دریافت نفقه های سنگین، محصولات شرکت های مشهور را اعلامیه می کردند. هنوز هم بازاریابی آنلاین سلبریتی ها، مثالی از اینفلوئنسر مارکتینگ است. ولی اینفلوئنسر مارکتینگ مدرن، بیش فراتر از یک هنرپیشه ی ورزشی یا سینمایی است که هواداران خویشتن را بوسیله معامله یک محصول خاص تشویق می کند.

درحالی که باگذشت زمان، اینترنت هم کبیر تر می شود، برخی از افراد قاهر شده اند ناموس زیادی بوسیله نشانی ابرستاره های آنلاین تصرف کنند. این افراد همان اینفلوئنسرهایی هستند که درون مباحث بازاریابی موردتوجه صبر می گیرند.

اینفلوئنسرها اعتبار خویشتن را به نشانی متخصصان حوزه های اختصاص / انحصاری به مشت آورده اند. برای مثال ممکن است وبلاگ موفقی را داخل مورد یک موضوع خاص نحو اندازی کرده باشند، خواه ویدیوهای نوع دوستی را ساخته و داخل کانال های مرتبط یوتیوب، آپلود کرده باشند. درهرحال اغلب این افراد، حساب های فعال و محبوبی داخل رسانه های اجتماعی دارند و نظرات، ایده ها، هدایت ها و مشاوره های خود را درزمینه ی یک موضوع تخصصی نمایش می کنند. ضمن اینکه تأثیرگذاران، مدت زمان زیادی را برای ساخت برند و رشد مخاطبان خود صرف می کنند.مقاله مرتبط:پیش دماغ های آینده اینفلوئنسر مارکتینگ

اگر اینفلوئنسرها بفهمند که محصولات شما، چگونه فالوئرهای آن ها را منتفع می کند، شاید از همکاری با شما خوشحال شوند. داخل این صورت، از نام، تخصص و جاه خود مصرف می کنند تا محصولات شما را بین هواداران تبلیغ کنند.

توجه کنید که اینفلوئنسر مارکتینگ حزن مشابه سایر روش های بازاریابی، فقط زمانی نتیجه بخش است که شما محصول باکیفیتی تولید کنید. تو غیر این صورت، درنظرگرفتن بالاترین نرخ دستمزد برای تأثیرگذاران نیز کمکی به فروش محصولات بدساخت و ناکارآمد شما نمی کند.

اینفلوئنسرمارکتینگ  و بازاریابی محتوا

جای حیرت محو که برخی از مردم، تفاوت اینفلوئنسرمارکتینگ و بازاریابی محتوا را تشخیص نمی دهند. زیرا این دو حوزه، شباهت و ارتباط داخلی (همبستگی) زیادی با یکدیگر دارند.

به طور خلاصه، بازاریابی محتوا زمانی ارتکاب می شود که شریک شدن ها، محتوای برازنده و ارزشمندی را تولید و داخل کانال های مختلفی توزیع کنند. محتوا، بخاطر جذب و تحریک تعامل مخاطبان تولید می شود. هدف نهایی بازاریابی محتوا، راهنمایی مخاطبان به ایفا یک اقدام سودآور، مثل خرید یک محصول ویژه است. بازاریابی محتوا همه ی مراحل فرایند ایجاد، توزیع و استفاده از محتوا را پوشش می دهد تا اهداف بازاریابی شمارا محقق نرم.

چنان که اشاره کردیم، بازاریابی ازطریق اینفلوئنسرها، بوسیله معنای همکاری با اشخاص تأثیرگذاری است که در بخش بازار شعار یک شرکت جناب دارند و قادر بوسیله توزیع محتوای تولیدی هستند. هدف واقعی این روش بازاریابی هم اغوا مخاطبان بوسیله انجام یک اقدام اختصاص است، با این فرق که اینفلوئنسر مارکتینگ فقط روی توزیع محتوا متمرکز می شود و خیر تولید آن.

بازاریابی محتوا از روش ها و راهکارهای گوناگونی بخاطر بوسیله ابونمان گذاری محتوا و اضافه نرخ دیده شدن آن استفاده می درنگ. یکی از مؤثرترین روش ها، بهره گیری از اینفلوئنسر مارکتینگ به عنوان بخشی از فرایند توزیع محتوا است.

مصرف کنندگان معمولاً سلسله مراحل زیر را خلال می کنند:

۱- یک مصرف کننده، تو پست ها یا استاتوس های رسانه های اجتماعی، توصیه ای بخاطر مصرف یک رخت یا خدمات خاص مشاهده می یواش. بیشتر اوقات، توصیه ها توسط اینفلوئنسرهایی ارائه می شوند که مورد تحسین استفاده کنندگان واقع شده اند. درهرحال، توصیه ی یادشده، توجه مصرف کننده را برمی انگیزد.

۲- مصرف کننده تصمیم می گیرد اطلاعات بیشتری درون مورد کالا / خدمات فوق به دست آورد. بنابراین به وبلاگ، کانال یوتیوب، شبکه مدنی یا پادکست اینفلوئنسر محبوب خود رجوع می نرم. او با محتوا، ارتباط مستقر می کند.مقاله مرتبط:نکاتی برای جذب دنبال کنندگان در شبکه های اجتماعی از نگاه علم

۳- کاربرد کننده به تعاقب جزئیات بیشتری درزمینه ی ویژگی ها، قیمت، دردسترس بودن و روش های ارسال میوه است. او بوسیله احتمال زیاد این توضیحات را در وب سایت خرده فروشی خواه برند تولیدکننده ی محصول به دست می آورد.

اگر مصرف کننده محصولی را که می بیند، خودی داشته باشد، برای خرید اقدام می کند؛ چه به رخ فیزیکی و چه به صورت آنلاین.

فرایندی که نرم کردن کردیم، ترکیبی از بازاریابی محتوا و اینفلوئنسر مارکتینگ است که کاربرد کننده را دون تأثیر استراحت می دهد.

بزرگ ترین مزایا و معایب اینفلوئنسر مارکتینگ

گرچه بازاریابی ازطریق اینفلوئنسرها، یکی از روندهای مهم مرزوبوم ی بازاریابی است، اما کارشناسان تأکید می کنند که این سیاق بخاطر همگی ی کسب وکارها مناسب حلق. مرور اجمالی رادیکال ترین مزایا و معایب همکاری با تأثیرگذاران رسانه های اجتماعی، بوسیله ما معاون می کند جهت این هشدارها را بهتر حساسیت کنیم.مزایا:تأثیر اینفلوئنسر مارکتینگ بر غرض نهایی کاربرد کنندگان

نخستین و مهم ترین مزیت بازاریابی اینفلوئنسرها، نرخ بازدهی آن است. مطالعات متعددی که در این بنیاد صورت گرفته است، ثابت می نرم که ایفلوئنسر مارکتینگ واقعاً تأثیر زیبنده توجهی بر تصمیم های خرید مصرف کنندگان دارد. به عنوان مثال، یکی از تحقیقاتی که بازاریابی تو شبکه ی اجتماعی توییتر را موردبررسی قرار داده است، نشان می دهد که چنانچه توییت های یک برند، از کلمه اینفلوئنسرها تقریر شود، «عزیمت بیع» کاربران را به میزان ۵.۲ برابر افزایش می دهد. به علاوه، ۴۹ درصد از آدم تو زمان تصمیم گیری برای خرید، به توصیه هایی اعتماد می کنند که اینفلوئنسرها به اشتراک گذاشته اند.اینفلوئنسر مارکتینگ به تدریج توکل مخاطبان را طلبیدن می درنگ

تأثیرگذاران افرادی هستند که وفاداری هواداران خود را به دست آورده اند. این هواداران یا فالوئرها، عمیقاً به موعظه های شخصیت های محبوب خود بها می دهند و بوسیله گفته های آن ها اطمینان دارند. بنابراین هنگامی که اینفلوئنسر، محصول یک برند خاص را تحسین می کند، هواداران بلافاصله متوجه می شوند. محصول یا برندی که به تازگی متوجه بازار شده است، به کمک ستایش و تائید تأثیرگذاران، به احترام علو العاده ای مشت پیدا می کند؛ زیرا اینفلوئنسرهای خوب، صرفاً به تفکر پول محصولی را تبلیغ نمی کنند و هواداران نیز از این موضوع آگاه اند. ایده ی واقعی این است که وقتی تأثیرگذاران محصول یا خدماتی را پیشنهاد می دهند، به احتمال بلندی خودشان از آن استفاده کرده و رضایت داشته اند.دسترسی به طیف مجلل مخاطبان

بیشتر اینفلوئنسرها، صدها هزار فالوئر دارند. همان طور که گفتیم، مردم اینفلوئنسرها را به دلیل اشتیاق، دیدگاه ها، ایده ها و اصولی که به تعهد پرداخت می گذارند، دنبال می کنند. مردم هواخواه پست های جدید تأثیرگذاران محبوب خود می مانند. زمانی که پست جدیدی منتشر شود، هواداران سریعاً به تعامل با آن مشغول می شوند (لایک، نظر دادن، بازنشر).

روبرو است که یک برند با همکاری اینفلوئنسرهای مرتبط، به نرخ فوقانی از مخاطبان دسترسی پیدا می نرم. چنانچه اینفلوئنسرها محتوای شما را بوسیله وجه اشتراک مجله بگذارند، مخاطبان زیاد زیادی این محتوا را مشاهده می کنند. تصور کنید که هر یک از این مخاطبان، بار دیگر محتوای شما را بازنشر کند. در این صورت پیام شما به گروه زیاد بزرگ لطافت از انسان می رسد. اگر اینفلوئنسر مارکتینگ را از این فرایند حذف کنیم، شما هرگز قادر نیستید با چنین قشر عظیمی از مخاطبان ربط درست کنید.شعار صبر دادن مخاطبان مناسب

هنگامی که با اینفلوئنسرهای مرتبط میدان خویشتن کار می کنید، می توانید اطمینان داشته باشید که پیام های برند، به مخاطبان ارزان تری ارسال می شود. به همین برهان برندهای پوشاک سعی می کنند با اینفلوئنسرهای مد و فشن همدستی کنند؛ یا برندهای آرایشی و بهداشتی، با متخصصان پوست و تاک کار می کنند. شما از این طریق به مخاطبانی دسترسی خواهید داشت که به احتمال بیشتری به محصولات شما علاقه مند هستند.عدم حاجت بوسیله بودجه ی رفعت

بسیاری از میکرواینفلوئنسرها حاضرند به جای دستمزد، محصولات و خدمات یک برند را قبض کنند. حتی اگر آن ها پولی التماس کنند، هرگز متناسب مقایسه با مزد سلبریتی های اسمی ازاله.

معایبضررهای برگزینی اینفلوئنسر نامناسب

با برگزینی اینفلوئنسر نامناسب، زمان، جدیت و منابع خود را هدر می دهید و کمترین مقیاس بازگشت سرمایه را به مشت می آورید. بوسیله علاوه، اگر باهم اتحاد کردن شما با یک اینفلوئنسر به خوبی پیش نرود، ممکن است تماشایی فایده شدیدی از طرف هواداران او باشید. این موضوع بوسیله حیثیت شما در بازار نیز آسیب می زند. اطمینان مولود کنید که اینفلوئنسر مرتبطی را در حوزه ی تخصصی خود پیداکرده اید که از هواداران وفاداری برخوردار است و ابد محتوای معتبری منتشر می کند.هر اشتباه، قدر برند شما را زیر سؤال می برد

یکی از مبصر ترین اشتباهات برندها درزمینه ی اینفلوئنسر مارکتینگ، منتشرنکردن ساطع جزئیات این شرکت است. در بازارهای امروزی، این حکم به عنوان گمراه کردن و نیرنگ مشتریان تلقی می شود و خطر شکایت های قانونی آتی را نیز افزایش می دهد.چالش هویدا کردن اینفلوئنسر

پیداکردن ایفلوئنسری که از هر لحاظ بخاطر اعلان محصولات شما کم قیمت باشد، کار ساده ای ازاله. شما باید مسئولیت استفهام و بررسی گزینه های پیش رو را به عهده ی یک تیم بگذارید و پس از اطمینان حاصل کردن از شایستگی اینفلوئنسر، مدت ها با او مناظره کنید. انتخاب و ارامش نهایی با یک اینفلوئنسر، مستلزم زمان و تکاپو زیادی است.مقالات مرتبط:اعتمادسازی در دنیای سرشار از اخبار دروغیننقش شبکه های اجتماعی تو بازاریابی آنلاینچالش کمیت گیری پیشرفت

پس از راه اندازی کمپین اینفلوئنسر مارکتینگ، باید مدل پیشرفت آن را ردیابی کنید. در غیر این صورت، وارد نمی شوید که شخص مناسبی را انتخاب کرده اید و بازدهی مقبولی به دست می آورید یا خیر.هزینه های ارتباط کوفته برند با اینفلوئنسر

درنهایت، یکی دیگر از اشتباه های بزرگ برندها این است که تنها یک بار با اینفلوئنسر موردنظر خود مذاکره می کنند. اما شما باید روی ایجاد روابط قوی و مؤثر با تأثیرگذاران متمرکز شوید. در این قیافه کمپین های سودمندتری برگزار می کنید و اینفلوئنسرها نیز حداکثر تقلا خود را برای همکاری با شما بوسیله کار می گیرند.

اینفلوئنسر مارکتینگ چگونه به تصرف وکار شما کمک می کند؟

میزان کمکی که می توانید از یک اینفلوئنسر انتظار داشته باشید، بوسیله جنس روابط صنف ای بین شما ربط دارد. اگر طبق یک رویکرد ارگانیک با شخص اینفلوئنسر رابطه برقرار کنید، طبیعتاً کمک کمتری دریافت می کنید تا اینکه برای برگزاری یک کمپین متمایز بوسیله او پول صیقلی کنید. البته خرج ی این دو حالت نیز باهم متفاوت است. برخی از روش های معمول یا رویکردی که آن را ارگانیکمی نامیم، عبارت اند از:مقاله مرتبط:معرفی کردن ابزارهای کاربردی اینستاگرام برای بازاریابیاینفلوئنسر یکی از پست های وبلاگ خویشتن را به معرفی دشت شما اختصاص می دهد.اینفلوئنسر معلومات تبلیغات برند شما را در حساب های شبکه های اجتماعی خود به اشتراک می گذارد.اینفلوئنسر به شما اجازه می دهد به وب سایت او دسترسی داشته باشید و یک پست مهمان منتشر کنید.

مطمئناً نباید انتظار داشته باشید که اینفلوئنسرها صراحتاً از ثمر شما تعریف و درود کنند. آن ها به دلیل روابط معتبری که با مخاطبان خود دارند، بوسیله اینفلوئنسر تبدیل شده اند.

فرایند اجرای اینفلوئنسر مارکتینگ

صرفاً بوسیله این دلیل که بازاریابی ازطریق افراد تأثیرگذار یکی از روندهای روز بازاریابی است، این معنا را نمی دهد که شما حزن باید از این روش استفاده کنید. برای برگزاری یک کمپین بازاریابی، باید هدف مشخصی داشته باشید.مرحله ی اول: تعیین اهداف

مرام هر کمپین بازاریابی محتوا، این است که علامت دهد چگونه ارزشی به مخاطبان خود نمایش می کند. در اینفلوئنسرمارکتینگ، باید ارزش آفرینی برند را به مخاطبان شخص اینفلوئنسر ثابت کنید.

یکی از نقاط شکست بسیاری از تیم های بازاریابی، تماس با افراد تأثیرگذار بدون هیچ هدف مشخصی است. شما باید بدانید که «چرا» می خواهید یک کمپین اینفلوئنسر مارکتینگ برگزار کنید. عزب در این صورت می توانید توفیق کمپین خود را اندازه گیری کنید. به علاوه، تو گزینش اینفلوئنسر مناسب نیز بهتر ایفا می کنید. ممکن است اهداف شما بخاطر برگزاری کمپین، بوسیله سادگی موارد زیر باشد:افزودن قیمت بازدیدکنندگان از وب سایت مشارکت بوسیله میزان X درصدافزایش فالوئرهای برند در شبکه های اجتماعیافزایش نمونه دیده شدن یا آگاهی از برندافزایش مقدار سودا بوسیله نمونه Y درصد

همان طور که گفتیم، اهداف شما، نوع اینفلوئنسری را که انتخاب می کنید، مشخص می کنند. به عنوان مثال، اگر به قفا تعامل سریع با مخاطبین تان هستید، باید از اینفلوئنسرهای توییتر کمک بگیرید. اگر تأکید بیشتری کنار پدیدار و تصویر محصول دارید، روی کانال های بصری تر مثل اینستاگرام و پینترست متمرکز می شوید. اما اگر می خواهید آگاهی ژرف رطوبت درمورد علیه خویشتن ابداع کنید، مخصوصاً اگر یک تصرف وکار B2B را اداره می کنید، شاید یک مقاله ی متخصص را در وبلاگ تخصصی صنعت منتشر کنید و از اینفلوئنسرها بخواهید که آن را به اشتراک بگذارند.

ضروری است که هریک از اهداف شما به یک شاخص کلیدی عملکرد خواه KPI متصل شود. در این صورت، ارزیابی کارایی کمپین بازاریابی شما امکان پذیر می شود. همچنین اهداف شما باید SMART باشند؛ یعنی ویژه (Specific)، سزاوار سرزنش اندازه گیری (Measurable)، قابل دستیابی (Achievable)، واقع بینانه (Realistic) و زمان محور (Time-based).جنین ی دوم: ستایش مخاطبان هدف

چنانچه هنوز نمی دانید که چه افرادی را می خواهید پایین تر تأثیر راحتی دهید، هنوز برای برگزاری کمپین آماده نیستید. ولی اگر ایده ی واضحی از مشتریان ایده آل در ذهن دارید، پرسونای آن ها را در هنگام جستجوی اینفلوئنسرها مدنظر داشته باشید. همچنین درصورتی که قبلاً کمپین بازاریابی خاصی را در شبکه های اجتماعی برگزار کرده اید، به شیوه ی هدف گذاری خود در آن کمپین ها توجه کنید.

اگر می خواهید اینفلوئنسر مارکتینگ موفقی داشته باشید، باید با افراد تأثیرگذاری کار کنید که مخاطبان هدف شما را تحت تأثیر صبر می دهند. هرچه نیچ مارکت خویشتن را بوسیله صورت دقیق تری تحسین کرده باشید، جستجوی بهتری برای اینفلوئنسرهای مناسب خواهید داشت.مرحله ی سوم: بهترین اینفلوئنسر را برای برند خود تحسین کنید

بیشترین نرخ شکست برندها در اجرای اینفلوئنسر مارکتینگ، به این کود مربوط می شود. تلاش بیشتر باهم اتحاد کردن ها بخاطر تفویض اینفلوئنسر متناسب با برند، تقلا موفقی حلق. تحقیقات علامت می دهد که ۶۷.۶ درصد از تیم های بازاریابی، پیداکردن اینفلوئنسر مرتبط را سخت ترین چالش کمپین IM خود می دانند. درواقع، همین جریان بزرگ ترین نقطه شکست بازاریابی سنتی ازطریق سلبریتی ها همچنین بوده است. گرچه فدایی از این تبلیغات بوسیله یادماندنی و کارآمد بودند، ولی در اغلب موارد، یک سؤال بی مزه در ذهن مصرف کنندگان خلق می شد: «این سلبریتی چه چیزی داخل تک ریختگی زندگی غلام می داند؟ او در دنیای کاملاً متفاوتی عمر می بطی ء.» نتیجه کاملاً نمودار است: باید اینفلوئنسری را انتخاب کنید که فالوئرهای او با مخاطبان مرام شما تطبیق دارند.

دسته بندی اینفلوئنسرها

اینفلوئنسرهای سلبریتی: همان طور که گفتیم، بازاریابی ازطریق سلبریتی ها، قدیمی ترین مدل اینفلوئنسرمارکتینگ است. از سال ها پیش، باهم اتحاد کردن ها، دستمزدهای کلانی به سلبریتی های معروف می پرداختند تا محصولات آن ها را اعلان کنند. حتی در فداکار موارد، انسان محصولی را با اشتهار سلبریتی اعلامیه کننده می شناختند (شبیه جورج فورمن گریل). بازاریابی ازطریق تأثیر سلبریتی ها، چه به روش های سنتی و چه به طرز های مدرن، می تواند بسیار موفقیت آمیز باشد. ولی این سیاق همیشه با چالش های جدی همراه بوده است. از طرفی، سلبریتی ها برای اعلامیه محصولات پول بسیار زیادی درخواست می کنند و از طرف دیگر، مصرف کنندگان تو حوزه های تخصصی، عمیقاً به محصولاتی که توسط خویشتن افراد مبلغ استفاده نمی شوند، بدبین هستند.

ماکرو اینفلوئنسرها: این افراد در شبکه های اجتماعی میلیون ها فالوئر دارند. انسان غالباً ماکرو اینفلوئنسرها را به نشانی متخصص یک حوزه می شناسند. فرق ماکرو اینفلوئنسر و سلبریتی این است که ماکرو اینفلوئنسر، به تفکر تخصص تو یک رشته ی خاص بوسیله شهرت رسیده است و لزوماً عامه ی انسان او را نمی شناسند. ژورنالیست های معروف، فعالان دانشگاهی و مشاوران حرفه ای، داخل این گروه صبر دارند. ماکرو اینفلوئنسرها، از قبل معروفیت خود را تثبیت کرده اند و به عنوان کارشناسان برتر رشته های خاص شناخته می شوند؛ بنابراین کارمزد زیادی غصه برای اعلامیه محصولات برندها درخواست می کنند.

میکرو اینفلوئنسرها: بزرگ ترین گروه تأثیرگذاران شبکه های اجتماعی را تشکیل می دهند. این افراد همچنین برخلاف سلبریتی ها، بین عامه ی آدم شناخته شده نیستند؛ ولی بوسیله موجب موفقیت هایی که تو یک زمینه کسب کرده اند، ممیز مرزوبوم های خاص محسوب می شوند. میکرو اینفلوئنسرها از حرمت و صیت کمتری نسبت بوسیله ماکرو اینفلوئنسرها برخوردار هستند، اما بازهم مخاطبان زیادی دارند. آن ها تکیه هواداران خود را بوسیله مشت آورده اند و می توانند فالوئرهای خود را به همدستی و تعامل وادارند. بوسیله همین دلیل هم داخل بازاریابی دهان بوسیله دهان و افزایش ترافیک وب سایت برند، بسیار مؤثر اجرا می کنند.

نکته ۱: هرگز یک اینفلوئنسر را صرفاً بوسیله خاطر شهرت زیاد یا دستمزد کم تفویض نکنید. به دنبال تأثیرگذارانی باشید که از موجودی حمایتی قدرتمندی برخوردار هستند و این پایگاه حمایتی، مطابق با مخاطبان کمال مطلوب شما است. 

نکته ۲: درون مطالعه اینفلوئنسرها، بوسیله آمار خام فالوئرهای آن ها اکتفا نکنید. رویه های مختلفی برای بلندی بازی کردن نرخ فالوئرها حیات دارد که همه ی آن ها، مخاطبان ارزشمندی را بوسیله برند شما راهنمایی نمی کنند. حتی زمانی که اینفلوئنسرها از فالوئرهای حقیقی برخوردار هستند، ارج فالوئرها متریک مناسبی بخاطر نمونه تأثیرگذاری افراد نیست. اغلب اوقات بهینه اینفلوئنسرها، اجتماع ی هواداران کوچک لطافت دارند که ارزش تعامل آن ها بسیار بالا است. طبق تحقیقات، ارج تعامل های مؤثر با افزودن تعداد فالوئرها کاهش می یابد.

میکرو اینفلوئنسرها چگونه به افزودن خرید معاون می کنند؟

معمولاً تعداد فالوئرهای میکرو اینفلوئنسرها، بین هزاره تا قرن هزار نفر است. ازآنجایی که این افراد دسترسی مؤثرتری به جامعه ی مخاطبان خود دارند، می توانند پیام برندها را بهتر بوسیله انسان برسانند. شما با کاربرد از غلبه نفوذی که میکرو اینفلوئنسرها بین هواداران دارند، می توانید مقدار بیع خود را افزایش دهید.

آن ها یک داستان شخصی درباره ی محصولات تعریف می کنند: میکرو اینفلوئنسرها درون سطح بالاتری مورد تکیه گاه اجتماع ی هواداران هستند. به همین برهان هنگامی که تجربیات خود را داخل مورد یک دشت بوسیله اشتراک می گذارند، هواداران باتوجه بوسیله این تجربه، میوه موردنظر را قضاوت می کنند. همه ی بازاریابان به کارایی تکنیک داستان سرایی واقف هستند. اگر میکرو اینفلوئنسرها داستانی منحصربه فرد و مثبت در مورد یک دشت یا خدمات خاص نقل کنند، تأثیر بیش بیشتری روی سودا آن خواهند گذاشت؛ تا زمانی که صرفاً عکس علیه را به پول اعانه می گذارند.مقاله مرتبط:اضافه سودا با متد بازاریابی میکرو اینفلوئنسرها

تبلیغ کدها و لینک های کاستن: تکنیک «پیشنهاد تقلیل بوسیله گروه مخاطبان هدف»، یکی از استراتژی های عالی خرید محسوب می شود. میکرو اینفلوئنسرها می توانند کدها یا لینک های تنزل محصول را در پست های خود بوسیله اشتراک بگذارند و مخاطبان را به آزمودن این محصولات دعوت کنند. همچنین اگر این تکنیک را با ذکر امتحان های شخصی از محصول ترکیب کنند، تأثیر بیشتری روی فالوئرها می گذارند. به عبارتی، داستان آن ها کنجکاوی هواداران نسبت به ثمر را تحریک می کند و درون درجه ی بعد، کد یا لینک تخفیف، امید مردم بوسیله فروش دشت را افزایش می دهد.

اعلامیه استاندارد ی مجانی دشت: زمانی که یک علیه به تازگی هوشیار راسته شده است، انسان به دیده ی شک به آن نگاه می کنند. ولی میکرو اینفلوئنسرها با اعلامیه نمونه محصولاتی که بوسیله مجانی برای آن ها ارسال کرده اید، نقش مهمی در رفع تردید جامعه ی فالوئرها ورزش می کنند. داخل این صورت، آدم به حدس بیشتری قیمت محصولات را درک کرده و بوسیله مشتریانی تبدیل می شوند که بخاطر معامله محصولات شما، پول پرداخت می کنند.بیشتر بخوانید:لایک های اینستاگرام خصوصی می شود؟دیسمورفیای اسنپ چت و گرایش نوجوانان و جوانان به جراحی پلاستیکاینستاگرام و آزمایش رویه آسان تر برای بازگرداندن صفحات هک شدهچرا بازاریابی محصول از خود میوه اساسی تر است؟استراتژی بازاریابی خویشتن را آزمایش و نیکوترین سازی کنید